Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

Η λύση στο πρόβλημα της Ελλάδος.


Έχω δυο άρθρα έτοιμα, αλλά τα επίκαιρα των ημερών με αναγκάζουν να τροποποιήσω το πρόγραμμα μου.
Επειδή βλέπω ότι άρχισαν  τα ζόρια, με τον ορισμό της νέας κυβέρνησης, έχω στο νου μου μια…


Πρωθυπουργός… bar time stories.
(είναι μοναδική η ευκαιρία, γιατί δεν ξέρουν ποιον να βρίσουν….)

Υπουργός εθνικής οικονομίας….. Νίκος Σαραντάκης.
(γιατί το χρέος έπρεπε να είναι σαν το κεφάλι του… 100% κούρεμα…)

Υπουργός οικονομικών… Μπάμπης  Καϊδαλίδης.
(με 560 ευρώ το πρόγραμμα στην bar academy, έχω βάσιμες υποψίες ότι θα έκανε καλή δουλεία….
560 Χ 11.000.000=6.160.000.000 και βάλε και τα σεμινάρια…)
Υφυπουργός οικονομικών… Γιάννης  Βozovits.
(θα κάνει τα μαγικά του και θα εμφανίσει τα 10πλασια από την κωλότσεπη του)

Υπουργός αμύνης…. Γιώργος  Μπάγκος.
(με τον Γιώργο φαντάρο, είμαστε όλοι ήσυχοι….)

Υπουργός πολιτισμού (όχι αθλητισμού)… Γιάννης Κοροβέσης.
(φαντάζομαι δεν χρειάζεται  κάποια εξήγηση…?)

Υπουργός δημόσιας τάξης… Παναγιώτης Φράγκος.
(με το ανάστημα και το εκτόπισμα του, ποιος θα κάνει  μαλακία?....)

Υπουργός  τύπου/ κυβερνητικός εκπρόσωπος…. Χρηστός  Αξαρλής. Αναπληρωτής Βασίλης Θεοφιλάκος.
(μπορούν για ώρες να μιλάνε μεταξύ τους, χωρίς κανένας να καταλαβαίνει τι λένε…)

Υπουργός εξωτερικών… Μαριάννα Μπόϊκου.
(πατά και λίγο Ελλάδα…)
 
Υπουργός τουριστικής ανάπτυξης…. Σπύρος Davio.
(με τον Davio μπροστά θα γεμίσουμε Σουηδέζες…)

Υπουργός δημόσιων έργων…. Sfinaki.info.com
(ο τύπος είναι μεγάλος γκασμάς…)

Μπάμπη.. έμαθα κερνάς Appleton 21?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου