Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

Τι πρέπει να προσέξεις αυτα τα χριστούγενα...


Λατρεμένε μου αναγνώστη, τι κάνεις? Εγώ είμαι πάλι…
Πέρασαν δέκα μέρες χωρίς σημάδι ζωής μου και η αλήθεια είναι ότι είχα αρχίσει να ανησυχώ… η αλήθεια είναι μοναδικέ μου αναγνώστη ότι δεν προλαβαίνω τίποτα. Άσε…
Ο λόγος για τον όποιο γραφώ πολυχρονεμένε μου αναγνώστη ,(οκ το κόβω..) είναι για να σε ενημερώσω για τα goblins.. καλά κατάλαβες για τους καλικαντζάρους θέλω να σου πω..
Κοντοζυγώνουν οι μέρες  που αυτά τα διαβόλια και τριβόλια θα εμφανιστούν και ανησυχώ πολύ για εσένα.. για αυτό το λόγο έκανα μια ενδελεχή έρευνα 6 λεπτών στο διαδίκτυο για να σου πω να μην πιστέψεις τίποτα από ότι σου λένε… οι καλικάντζαροι δεν είναι όπως τους περιγράφουν… ούτε ένα μετρό έχουν ύψος, ούτε τίποτα.. διάβασα στο βικιπαιδεία πως οι καλικάντζαροι είναι ως εξής …«καθένας τους έχει κι απόνα κουσούρι, άλλοι στραβοί, άλλοι κουτσοί, άλλοι μονόματοι, μονοπόδαροι, στραβοπόδαροι, στραβόστομοι, στραβοπρόσωποι, στραβομούρηδες, στραβοχέρηδες, ξεπλατισμένοι, ξετσακισμένοι και κοντολογής όλα τα κουσούρια και τα σακατιλίκια του κόσμου τα βρίσκεις όλα πάνω τους».

Γατάκια…

Εγώ θα σου πω τι είναι φίλτατε.
Ζώα barmen είναι… ξέρεις από αυτούς  που αργούν να πάνε για δουλεία γιατί κοιτάζονται στο καθρέπτη, είναι αυτοί με το αγελαδινά λάγνο βλέμμα, αυτοί που πρέπει να βάλεις τι γκόμενα σου να παραγγήλλει για να πιεις κάτι, αυτοί που κάνουν 120 κιλά πάγκο (που λέει και μια ψυχή…), αυτοί που πιάνουν τον πάγο με τα χεριά (που λέει η ίδια ψυχή…)
Δεν πριονίζουν το δέντρο του κόσμου  που λένε οι άλλοι.. Σου κόβουν τα γόνατα κατευθείαν με κάτι σφηνάκια από κάτι μπουκάλια με τετράγωνη συνήθως βάση…
Δεν μπαίνουν στο σπίτι σου για να σου μαγαρίσουν την κουζίνα που λέει ένας μακεδονικός μύθος… τα καταφέρνουν μια χαρά και στο μπαρ τους… άμα δεις εκεί τι γίνεται… (καλά, και εγώ δεν είμαι πολύ καλύτερος..)
Λένε στο βικιπαιδεία προς τα αποτρεπτικά μέσα είναι τα εξής…
·  Επωδές: όπως «ξύλα, κούτσουρα, δαυλιά καημένα» που όταν ακούσουν οι καλικάντζαροι φεύγουν. ή η απαγγελία του «Πάτερ ημών….»
καλά, πάρε με τηλέφωνο ….

·  Μαγικές πράξεις: Κάπνισμα με δυσώδεις ουσίες (παλιοτσάρουχου), εμφανή επίδειξη χοιρινού οστού, περίαπτα (χαϊμαλιά) πίσω από τη πόρτα, το μαυρομάνικο μαχαίρι, το αναμμένο δαυλί ("τρεχάτε γειτόνοι με τα δένδρινα δαυλιά").

Άσε μας καλό μου….
Θες να μάθεις τι πρέπει να κάνεις… enjoy responsibly. Επιτέλους…

Θες να σου πω και κάτι άλλο…?  support nice bars.

Μιας και σε ζαλήζω 5 λεπτά τώρα με τους Κωλοβελόνηδες,  και μιας και εσχάτως το έχω ρίξει και πάλι στις μπύρες έχω να σου προτείνω κάτι… (τσέκαρε Φώτο…)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου